mandag den 4. september 2017

Månedens læsning #23: August 2017


Reklame / Anmeldereksemplar

August var en virkelig god læsemåned, hvilket jeg vender tilbage til efter en lille række mere personlige opdateringer fra månedens løb. Det synes jeg nemlig selv er så hyggeligt, når andre inkluderer. I august kom jeg for alvor på plads i min nye lejlighed, hvor jeg og min store bogsamling nu har hjemme. Måneden har desuden budt på masser af jobsøgning, hvilket er knapt så fedt, men indtil videre er livet som jobsøgende ok. Jeg har tilbragt en masse tid med søde veninder forskellige steder i landet, og min skønne familie, da der både har været guldbryllup og en 30 års fødselsdag i denne måned og masser af andre små anledninger til at ses. Jeg har gået lange ture i Vejle, som er en af de smukkeste byer, når solen skinner, hvilket den heldigvis også har gjort en del i august, selvom man altid brokker sig over vejret alligevel. Min løbetræning går også stadig godt, og jeg gennemførte mit første ’rigtige’ motionsløb, da jeg forrige weekend løb 5,2 km. til Juelsminde Run med 600 andre løbere. Jeg havde aldrig troet, at jeg ville blive typen, der løb eller deltog i den slags, men det gik over al forventning, og vi har allerede meldt os til endnu et løb i oktober. September ser ud til at blive meget i samme stil som august har været. En god blanding af mange gode ting, og forhåbentlig også tid til masser af læsning. I øvrigt er I som altid velkomne til at følge bloggens instagram, @readingraindrops eller min personlige instagram, @karinalindd hvis I vil følge mere med i, hvad der sker i løbet af måneden.

August bød på hele 14 læste bøger, hvoraf de fleste af dem var gode. Det var faktisk alle anmeldereksemplarer, som de forskellige forlag havde været så søde at sende min vej, så jeg lister dem op her, med info om hvilket forlag, der har sendt mig dem, samt et link til min anmeldelse, der kan læses ved at klikke på bogens titel.

Det dybe vand af Paula Hawkins er et anmeldereksemplar fra Gyldendal.

Et rige af torne og roser af Sarah J. Maas er et anmeldereksemplar fra Gyldendal.


Krigshemmeligheder af Anders Johansen er et anmeldereksemplar fra Modtryk.

Tara og mesmeritternes dans af Isa Lemvigh Clausen er et anmeldereksemplar fra forfatteren og Forlaget mellemgaard.

Sendt til tælling af Kristen Callihan er et anmeldereksemplar fra Flamingo.

Heksedatteren af Sabrina Mose er et anmeldereksemplar fra Forlaget mellemgaard.

Os to på fredag af Abbi Glines er et anmeldereksemplar fra Turbine.

Ønskemageren af C. J. Redwine er at anmeldereksemplar fra Turbine.

Papirprinsessen af Erin Watt er et anmeldereksemplar fra Flamingo.

Drageland af Ry Kristensen er et anmeldereksemplar fra Forlaget mellemgaard.

Det er bare kærlighed af Sverre Henmo er et anmeldereksemplar fra Gyldendal.



Har du læst noget anbefalelsesværdigt denne måned? :)



2 kommentarer:

  1. Sejt gået - eller løbet hedder det vel :-)

    Pøjpøj med jobsøgningen!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet