søndag den 16. juli 2017

Sommerferie 2017


Imorgen, mandag d. 17. juli, rejser jeg til Mallorca med min familie, hvor vi skal være en uges tid, frem til d. 25. juli. Jeg glæder mig helt vildt til ren afslapning, sol, varme og pool. Det er første gang, jeg skal til Mallorca og samtidig også første gang, at jeg skal prøve sådan noget all-inclusive ferie, men det lyder umiddelbart ret luksus bare at kunne spise, drikke, sole og bade hele dagen ;)

Bloggen kommer til at holde ferie, mens jeg er afsted. Min bookstagram vil stadig blive opdateret (den kan følges på @readingraindrops) og ellers kommer jeg til at opdatere min personlige instagram (@karinalindd) med masser af feriebilleder, og I er mere end velkomne til at følge med der også, hvis I skulle få lyst.

Jeg har selvfølgelig en pæn stak bøger med i kufferten, som er en god blanding af contemporary, Young Adult, lidt fantasy, New Adult og mystik. Jeg har ikke nogen fornemmelse af, hvor meget jeg rent faktisk får læst, da det plejer at svinge ret meget fra ferie til ferie, men læsestof bør man under ingen omstændigheder gå ned på, og jeg håber og tror at de fire bøger her, er gode valg.


Vi skrives ved om en uges tid – hvis I selv skal på ferie, så rigtig god tur, og hvis ikke, så håber jeg at det danske sommervejr viser sig fra sin pæne side alligevel :) 


6 kommentarer:

  1. Det lyder til, at blive en mega skøn ferierejse. Ønsker dig en skøn ferie :0)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie Karina :) håber den bliver skøn :) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Det var virkelig en skøn ferie <3

      Slet