mandag den 3. august 2015

Månedens læsning #1: Juli 2015



I juli har jeg læst 12 bøger. Heraf var halvdelen e-bøger. Det høje antal skyldes helt klart at jeg har sommerferie, og dermed masser af tid til at læse.

Jeg startede måneden ud med at læse trilogien The Infernal Devices af Cassandra Clare. Derudover har jeg læst Beautiful Disaster af Jamie McGuire, som desværre var en kæmpe skuffelse. Paper Towns af John Green og Breathe af Sarah Crossan var begge gode.

De 6 e-bøger jeg læste var Magonia af Maria Dahvana Headley, Where She Went af Gayle Forman, The Fill-In Boyfriend af Kasie West, On the Fence af Kasie West, Fire & Flood af Victoria Scott, Salt & Stone af Victoria Scott.

Alt i alt en rigtig god måned rent læsemæssigt. Den eneste dårlige bog jeg læste, var som sagt Beautiful Disaster, mens de andre bøger var gode oplevelser. Nogle af bøgerne har jeg allerede anmeldt, nogle af de andre har anmeldelser på vej.


Har I læst noget anbefalelsesværdigt i juli? J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar